Decorum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Decorum

Et frit rollespilsforum for alle, der er trætte af faste rammer.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Battle Royale.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Battle Royale.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:14 am

Rollespillet er baseret på filmen Battle Royale, men jeg har ændret en del i det, for at rollespillet kan køre længere. Så nu må vi jo se hvordan det går.

Verdensøkonomien hænger i en tynd tråd og verdens nationer er faldet fra hinanden. Raten af arbejdsløshed er højere end nogensinde, raten af unge der droppe ud af skolen er skyhøj og kriminaliteten er blevet forværret i en grad, som ingen kunne have forudset. Især blandt unge er vold blevet en løsning på hverdagens problemer, og de voksne har aldrig frygtet deres børn mere end de gør nu. For at få styr på ungdommen, ved at hærde dem og lære dem, at alt har sin konsekvens, blev det såkaldte B.R. tiltag vedtaget i Japan.
En ganske almindelig niende klasse fra en japansk high school vågner op i et klasselokale, der er tømt for borde og stole. Egentlig var de på vej på lejrtur, men tilsyneladende faldt de alle i søvn på turen. I virkeligheden blev de bedøvet, og de er alle blevet transporteret til en ø, hvis indbyggere er blevet evakuerede. Ud over dem er der kun et hold af militærfolk og en af deres lærere på øen. I klasselokalet befinder denne lærer sig, og han fortæller, at han har nomineret klassen til at deltage i B.R. tiltaget, fordi han frygter for deres fremtid. Han ser dem som potentielle farer for samfundet, og for at hjælpe både de unge og resten af Japan, kan han glædeligt meddele dem, at de er blevet udtrukket blandt hundredevis af klasser, til at deltage i B.R.; Battle Royale.
Batte Royale er simpelt. Alle 42 elever får tildelt en survival pack, der indeholder fem flasker vand, en smule mad, skiftetøj, et kort og kompas, samt et tilfældigt udvalgt våben. Disse våben varierer fra pistoler, til knive og endda grydelåg. Alle elever er desuden blevet udstyret med et halsbånd, hvori der sidder en sender. Denne sender informerer læreren og militærteamet om hvor de befinder sig på øen og om de stadig har en puls. Battle Royale går nemlig ud på, at der kun er en af de 42, der forlader øen i live. I løbet af de næste tre uger skal de 42 elever, der har kendt hinanden siden de var helt små, kæmpe om at være den sidste overlevende på øen. Halsbåndene indeholder en lille mængde sprængstof, der automatisk bliver sat af, hvis der er mere end en overlevende, når de tre uger er gået eller hvis man prøver at komme væk fra øen. Alt dette bliver desuden vist på landsdækkende fjernsyn, da Battle Royale er lige så stor del underholdning, som det er ’opdragelse’. Der er kun to måder man kan komme ud af Battle Royale; Enten ved at overleve alle tre uger eller ved at begå selvmord.

Praktisk information:
~ Der er som sagt 42 elever i klassen. 22 piger og 22 drenge. Alle er iført skoleuniformer bestående af en hvid langærmet skjorte, en mørkeblå blazer samt en nederdel eller et par bukser i samme farve. Pigerne har desuden hvide knæstrømper på.
~ Selvom det er en niende klasse er de fleste over 17, da skoleårerne i Japan er anderledes, og i dette tilfælde går efter mit hoved. Dog er der to deltagere, der er over 19, da de begge har deltaget før og vundet, og er med for at skabe udfordring.
~ Våbnene varierer som sagt meget og man kan være virkelig uheldig. Grydelåget er et af de dårligere våben, hvilket også gælder sådan noget som grydeskeen og paraplyen. Nogle har ikke fået våben, men måske en censor, der viser hvor de andre på øen er, eller en skudsikker vest. Man vælger selv våben, men der er ikke to, der har det samme.
~ Hvorvidt der rent faktisk er sprængstof i halsbåndende er ikke blevet bevist, da ingen har turdet teste det endnu. I teorien kunne militær teamet have løjet for dem, for at se deres reaktion, men spørgsmålet er bare, om den enkelte elev vil satse sit eget liv i troen om, at der ikke sker noget, eller om de hellere vil dræbe deres klassekammerater.
~ Øen eleverne befinder sig på er omkring 10 kilometer rundt om kysten. Eftersom der til dagligt bor mennesker på denne ø kan man finde en klinik, et indkøbssted, samt huse og et enkelt shintoskrin. Her kan man søge tilflugt eller vente på at en klassekammerat går i ens fælde.
~ Der er højtalere rundt omkring på øen og hver dag, tre gange om dagen, informerer læreren om hvem der er døde og hvor mange elever der er tilbage. På den måde kan de overlevende finde rundt i, hvem der ikke længere er med og hvem de stadig skal være på udkig efter.
~ Der er gået en hel dag nu og antallet af deltagere er faldet betydeligt. På den første dag er der røget 5 elever og 3 den næste morgen. Vi begynder omkring klokken 10, hvor der altså er 34 elever, samt de to fremmede tilbage på øen.

Skema:
Navn:
Alder:
Rang:
Udseende:
Personlighed:
Historie:
Evner:
Tildelt våben:
Andet:

Skema:
Navn: navn er Yamamoto Hisashi. Da hans navn er sat op på en klassisk japansk måde, er Hisashi hans fornavn, mens Yamamoto er hans efternavn. Da det er almindelig skik og brug i Japan at tiltale andre ved efternavn, er han kendt som Yamamoto bland de fleste af sine klassekammerater. Faktisk er det kun hans nærmeste der kalder ham Hisashi.
Alder: Hisashi er 18 år, hvilket er en ganske gennemsnitlig alder for drengene i hans klasse. Han er hverken den ældste eller den yngste, hvilket passer ham fint. Det er dog ofte svært for folk at gætte hans alder, og ind i mellem morer det ham at lade dem gætte. Han er født den 15. maj, hvilket gør ham til et forårsbarn.
Rang: Han er på sit sidste år i skolen, hvilket vil sige, at han er en niende klasser. Derudover arbejder han i sin families restaurant ind i mellem, selvom det ikke er ham selv der skal overtage den, når hans far engang dør.
Udseende: Som sådan skiller Hisashi sig ikke rigtig ud. Han er omkring 178 centimeter høj, hvilket er omkring gennemsnittet for en ung mand i Japan. Han er bestemt ikke en af de højeste i sin klasse, men det har aldrig generet ham, da han heller ikke er den laveste. Hans krop er ret gennemsnitlig i forhold til hans højde, men det kan tydeligt ses, at han har et meget let skelet. Hans lemmer er som kendetegn meget smalle. Han har desuden hvad man kalder klaverfingrer – lange, smalle fingrer, der sidder for enden af en par ligeledes smalle og elegante hænder. Han har en pæn muskulatur, selvom den bestemt ikke kan siges at være imponerende, hvilket kan kædes sammen med, at sport overhoved ikke siger ham noget. Han går faktisk en del op i sit udseende, men bestemt ikke på det punkt. Hisashi har en lys hud, med en let gylden tone, som ofte ses hos asiater. Han er ganske tilfreds med sin hudfarve, da han aldrig har kunnet se det tiltrækkende i at være helt solariebrun. Hans hud ser umiddelbart perfekt ud, da han passer godt på sig selv, så der er hverken tegn på ar på hans krop eller urenheder i hans ansigt. Hans ansigt er hjerteformet, dog med en let markeret kæbe, men generelt virker hans ansigtstræk ret bløde. Hans næse har en ganske gennemsnitlig størrelse, selvom den nok er bredere i forhold til hans ansigt, end en europæers ville være, men det klæder ham nu ganske godt. Hans læber er en smule fyldige, hvor hans underlæbe naturligt nok er mere fyldig end hans overlæbe, og de har en rosa farve, der skiller dem ret markant fra resten af hans hud. Han har høje kindben, hvilket giver hans ansigt lidt kant, men de er ikke specielt fremhævede. Hans øjne er mandelformede, hvilket vel er meget typisk, og de har en meget mørk brun farve. Under de rigtige omstændigheder ser de helt sorte ud. Han har mørke øjenomgivelser, hvilket vil sige, at han har mørke øjenvipper og bryn. Hans bryn buer let hen over hans øjne og er plukket til perfektion, da han synes at buskede øjenbryn er ucharmerende. I hvert fald i hans eget ansigt. Faktisk har han et utroligt pænt ansigt, som har tiltrukket ham en del opmærksomhed gennem tiden. Hans hår er sort fra naturens side, men han har fået lavet helt lyse, næsten hvide striber i pandehåret, for at peppe det lidt op. Gennem tide har han haft en del underlige frisurer og unaturlige hårfarver, men han har tonet det en del ned nu. Han har dog stadig en del etager i det, så det ser uglet ud selvom han rent faktisk har redt det. Hans hår er pjusket fra naturens side, hvilket blot fremhæver etagerne i det. Hans hår er halvlangt, hvor det længste når ned til hans skuldrer omme i nakken, men grundet etagerne ser man det ikke rigtigt. Hans pandehår er kortere end resten, og det er som regel strøget ud til højre side, så det ikke falder ned i hans ansigt. Han har fire ringe i den højre øreflip, samt tre i den venstre. Derudover har han industrial i højre øre og to helix i det venstre. Hullerne i hans øreflipper er optaget af sølvfarvede ringe, hans industrial er en ganske enkel sølvstang, mens hans helix-piercinger er studs, dog stadig i sølv. Han har faktisk også en tungepiecing, men den har han næsten aldrig i. Han brugte den kun da han var 15-16 år gammel og er egentlig lidt træt af den efterhånden. Han er blot iført sin skoleuniform, men jakken har han dog skilt sig af med, da han ikke synes der var en grund til, at han havde mere end nødvendigt med sig rundt på øen.
Jeg faceclaimer Haruma Miura! https://2img.net/h/i463.photobucket.com/albums/qq353/fti_kawaiiness/Haruma%20Miura/Haruma-20Miura.jpg
Personlighed: Der er en del der ser Hisashi som et kønt ansigt uden hjerne. Hans ansigt har givet ham en populær status i klassen, som hans personlighed slet ikke har noget med at gøre, og derfor ser nogle ham som overfladisk. Det er dog ikke ligefrem tilfældet. Selvom han går op i sit udseende er han faktisk en utroligt venlig og åben person, der sjældent dømmer andre på deres ydre. Han er faktisk en betænksom og loyal person, der som regel tænker på andre før sig selv. Han er skam også intelligent, selvom det ikke er noget han skildrer med. Han kan skam også godt tage det stille og roligt og have seriøse samtaler, men han gider ikke have dybere samtaler med folk, som han egentlig ikke kender.
Historie: Hisashi kommer fra en ganske gennemsnitlig familie. Han har boet i den samme lejlighed i Tokyo hele sit liv, hvor han bor sammen med sine forældre og sin bror. Egentlig kan han ikke fordrage sin bror, da de har konkurreret i alt helt siden de var små, men inderst inde holder han vel af ham. Hisashi har dog aldrig prøvet at leve op til sine forældres krav, hvilket hans bror altid har gjort, og derfor er det også tydeligt, at Hisashi ikke er favoritten i familien. Ud over det er der ikke sket noget særligt i hans liv.
Evner: Han har ingen evner, der ligefrem er værd at fremhæve, når det kommer til fysiske ting. Dog er han en kreativ sjæl og har altid holdt af at tegne, selvom det dog ikke er noget han skildrer med. Desuden har han en evne til at tænke udenfor boksen, hvilket tit hjælper ham i pressede situationer.
Tildelt våben: Hisashi har fået det absolutte skodvåben – Grydelåget. Han er ret frustreret over det, da han slet ikke kan se, hvordan det skal hjælpe ham med at overleve. Ind til videre har han pandet en klassekammerat i hovedet med det, men det hjalp ham kun til at kunne stikke af. Det generer ham dog ikke, at han af gode grunde ikke kan gøre skade nok til at slå ihjel.
Andet: Hisashi har haft et forhold til sin klassekammerat Hyeon, som dog sluttede for nogle måneder siden. Deres forhold var faktisk begyndt at blive nogenlunde seriøst da Hisashi bakkede ud. Han har sine egne grunde til det, men hans forklaring til Hyeon var noget i retning af, at han bare havde afprøvet sine egne præferencer og egentlig ikke følte at der var grundlag for et rigtigt forhold. Det er dog en lodret løgn, da Hisashi allerede er klar over at han er biseksuel og faktisk stadig har følelser for Hyeon.
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sexyness, hell yes. (H)   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:18 am

.. Så vi går bare til den? :c
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sv: Battle Royale.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:19 am

Sæt dit skema ind, dude. D:
- Men ja, vi kører vel bare videre.

Hisashi:
*Fortsætter med at se mig omkring, mens jeg ind i mellem strammer grebet om mit grydelåg* (y)
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: The sexyness forsætter. <3   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:23 am

Okay, okay, mate. *I*

Skema:
Navn: Hans fulde navn er Seong Hyeon, hvor Hyeon er hans fornavn, eftersom han er halv koreaner. Han har også et japansk navn, men han bruger det aldrig, og han bliver bare kaldt for Hyeon af alle. Sådan er det bare, bum.
Alder: Han er 17 år gammel, og han har fødselsdag engang i foråret, mere præcis den 4 maj.
Rang: Han er en skoleelev, surprise.
Udseende: Hyeon har en forholdsvis normal højde, så der skiller han sig virkelig ikke specielt meget ud. Han runder nok 1.83 cm, hvilket han faktisk har det helt fint med. Han har en normal kropsbygning, og han er en anelse bredskuldret faktisk. Han er rimelig slank, men han har stadig en lettere muskuløs krop, hvilket han har det helt fint. Han har nogle ar rundt omkring på kroppen, men de er rimelig famlet, da de fleste stammer fra hans barndom, og fordi han ikke har haft de store problemer med at passe på sig selv senere hen. Han har dog en rimelig stor tatovering på ryggen, som forestiller et eller andet fancy, som jeg ikke lige kan finde på hvad skulle være lige nu. Han har et ovalt formet hoved, hvor hans hage glider ned i en svag spids. Dog er hans kæbeparti lettere markeret, hvilket passer helt fint til hans ansigt. Han har lidt lave kindben, men igen er det noget der passer til hans ansigt. Hans pande er en anelse høj, så han kan sagtens have strøget pandehåret væk fra den, uden at se vildt kikset ud. Hans hår er klippet i en form for etager, og de længste totter når ham til omkring skulderne. Det er en anelse afbleget, så det har en blanding af mørkebrun og lysebrun, hvor det normalt grænser op til at være sort. Hans øjenbryn buer fint over hans øjne, der er dog et let knæk på dem. Hans øjne er gyldenbrune, og er omgivet af sorte øjenvipper. Hans næse er lige, da han aldrig har haft brækket den, hvilket næten er utrolig i sig selv. Hans læber er fyldige, og de har en svag rosa farve i forhold til hans ellers kaukatiske hud. Begge hans ører er piercet, og han har både industrial, helix og hvad han nu ellers kan få lavet. Han har også spiderbite. Han er alt i alt en ganske pæn, ung mand.
Personlighed: Hyeon er egentligt en stille og rolig person, og han plejer ikke ligefrem at kaste sig ud i de store ting, uden han har fået tid til at tænke dem igennem. Det tager en del tid, før han virkelig binder sig for en person og bliver loyal. Han har dog ikke de store problemer med, at få folk til at stole på ham rimelig hurtig, dog er han ikke helt sikker på, hvorfor det sker. Han har en afslappet person, og han har aldrig haft de store problemer socialt. Han sætter stor pris på musik, og egentligt ville han gerne kunne leve af, at skulle lave musik, selvom han ikke tror at det bliver en mulighed, som verden ser ud i dag. Mere kommer vel med tiden.
Historie: Hyeon er født og opvokset i Japan, trods det at han har et koreansk navn. Det var hans far, som er koreaner, der holdte fast i, at hans søn skulle have et koreansk navn. Hans barndom var ikke specielt spændende, men han begyndte at spille violin, da han var omkring fem år. Det var hans mor, som undervidste ham, eftersom hun selv spillede. Han var tit oppe og slås da han blev lidt ældre, selvom det hurtigt blev lagt på hylden, da det tit var ham der fik tæsk. Han klarede sig fint i skolen, og han besluttede sig for at holde fast i dne, da han faktisk gerne vil have en fremtid. Han havde faktisk også et hemmelig forhold med Hisashi, det sluttede dog for 3-4 måneder siden. Bum. *I*
Evner: Han har ingen overnaturlige evner, sjovt nok. Han er dog rimelig musikalsk, og han sætter skam også pris på musikken. Han kan også finde ud af at bruge et våben. Mere kommer vel.
Tildelt våben: Han har en shotgun med sig, hvilket han har det ganske udmærket med. Det kunne have været meget værre. Et grydelåg, måske.. <3
Andet: Sikkert.

Hyeon:
*Han har egentligt haft overvejet, at blæse hjernen ud på sig selv, eftersom han jo har redskabet til det. Men det er han dog ikke kujon nok til, ellers at tanken stadig virker lidt fristende*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sv: Battle Royale.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:26 am

Du er en dygtig Kitteh. <3

Hisashi:
*Har haft den samme tanke et par gange, men det virker lidt ynkeligt at slå mig selv ud med et grydelåg.. Desuden har jeg ikke lyst til at melde mig helt ud af spillet på den måde, før jeg ved om du er okay. Godt nok regner jeg med, at du er vred på mig over de ting jeg har sagt til dig, men jeg kan bare ikke lide tanken om at du kunne være kommet til skade eller død* :c
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Endnu mere sexyness.    Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:30 am

Hyeon:
*'Vred' dækker nok ikke specielt meget over, hvordan han stadig har det. Han synes ikke ligefrem, at det var specielt fair af dig, og din grund var faktisk også rimelig lousy i hans øjne. Han er dog klar over, hvordan resten af Japan har det med homoseksuelle. Han ryster til sidst på hovedet af sig selv*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sv: Battle Royale.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:35 am

Hisashi:
*Bebrejder dig bestemt ikke, hvis du hader mig for det eller hvad du nu gør, da jeg selv har det ret dårligt med, at jeg sagde den slags til dig. Jeg havde vel bildt mig selv ind, at tingene blev meget bedre, hvis jeg bare fik dig til at holde afstand, men jeg føler mig bare som en idiot*
*Ryster svagt på hovedet og giver et frustreret suk fra mig, da jeg overhoved ikke har tid til at tænke over den slags lige nu*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Mere sexyness   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:38 am

Hyeon:
*Han hader dig ikke for det. Han føler sig vel bare.. skuffet over dig, og over, at du kunne handle på den måde. Han ender dog med at skubbe tankerne væk, da han har lidt vigtigere ting at tænke på lige nu*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sv: Battle Royale.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:41 am

Hisashi:
*Ender med at sparke til en sten i frustration, men stivner så, da det går op for mig, at det er en ret dum idé. I stilheden er lyden af stenen der skurer hen over grusstien ret høj og jeg ender med bare at stå helt stille, da jeg ikke aner, om der er andre i nærheden*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: .. Blændet. <3   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:45 am

Hyeon:
*Han stopper op midt i et skridt, da han hører noget, der kunne minde om en sten, der skraber hen af en grus sti. Han presser læberne hårdt mod hinanden, og helt automatisk hæver han shotgunnen lidt. Han har egentligt ikke lyst til at tage nogen chancer, i det han nærmer sig*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sv: Battle Royale.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:46 am

Hisashi:
*Bider mig let i underlæben og strammer grebet om mit grydelåg. Ikke at det hjælper mig overhoved, hvis nogen har hørt mig, men jeg tør næsten ikke begynde at gå igen lige nu*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Dam, dam, daaaaam.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:48 am

Hyeon:
*Han nærmer sig egentligt bare, så lydløst så muligt. Han ved ikke, om han kan trykke på aftrækkeren, hvis det kommer så vidt, men han håber lidt, at han kan slippe for det*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sv: Battle Royale.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:51 am

Hisashi:
*Skiller læberne en anelse og puster ud mellem dem. Jeg ender med at se mig omkring, da jeg er begyndt at tro, at der ikke er nogen i nærheden, men lige vil tjekke efter*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Meow.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:55 am

Hyeon:
*Han kommer til sidst tæt nok på, til at kunne se din ryg. Han presser læberne let mod hinanden, da han ikke rigtig kan se, at det er dig. Han ender med forsigtigt, at trykke shotgunnens munding mod din ryg, bare så han ved, hvor han har dig henne* *I*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sv: Battle Royale.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 10:57 am

Hisashi:
*Stivner fuldstændigt og er ved at tabe mit grydelåg af ren overraskelse, men jeg ender med at stramme grebet om det igen. Jeg står dog helt stille, da jeg ikke ved om du har tænkt dig at trykke på aftrækkeren eller ej*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Din frækkert.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 11:02 am

Hyeon:
*Han tøver lidt forsigtigt, men han ser kort ned på dit grydelåg, og ender med at komme frem til, at han nok ikke skal frygte det specielt meget. Han kan ikke få sig selv til, at trykke på aftrækkeren*
*Han kan ikke komme på noget at sige til dig, og hele situationen virker uretfærdig syrrealistisk. Han føler sig tør i munden*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sv: Battle Royale.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 11:05 am

Hisashi:
*Da der ikke sker noget efter et stykke tid træder jeg et skridt fremad og vender mig om, så jeg kan se hvem du egentlig er. Jeg er skam klar til at forsøge at slå dig med, hvis det kommer til det, men mine arme falder bare ned langs siden da det går op for mig, at det er dig*
"..Hyeon.."
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Kursiiiv.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 11:08 am

Hyeon:
*Han glipper let med øjnene, og han træder automatisk et skridt tilbage, i det du begynder at røre på dig. Han er næsten ved at trykke på aftrækkeren af ren refleks, indtil du siger hans navn. Han ser på dig, uden at vide hvad han skal sige. At det lige var dig af alle mennesker han skulle møde her..* <3
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sv: Battle Royale.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 11:11 am

Hisashi:
*Står bare og ser på dig med let opspilede øjne. Jeg aner ikke hvordan du har reageret på hele situationen, så i teorien kunne du stadig finde på at skyde mig, men et eller andet sted stoler jeg vel bare automatisk på dig*
*Kan til sidst ikke undgå at trække let på smilebåndet, selvom det bliver utroligt kortvarigt*
"Du er okay.."
*Mumler det mest for mig selv, da du vel godt ved, at du ikke er kommet til skade..* :c
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Oplyst. *I*   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 11:13 am

Hyeon:
*Han er da ikke klar over, at han ikke er kommet til skade. Det er dejligt, at du gider oplyse ham om det* <3
*Han ender dog med at sænke shotgunne efter noget tid. Han kan ikke få sig selv til at skyde dig, sjovt nok. Han ser lidt på dig, før han ender med at flytte blikket fra dig*
¤Af alle mennesker..¤
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Dum overskrift. :c   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 11:15 am

Hisashi:
*Står egentlig bare og ser på dig, uden at vide hvad jeg skal sige. Det virker utroligt akavet, at du overhoved ikke har sagt et ord endnu*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sexyness.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 11:17 am

Hyeon:
*Han aner ikke, hvad han skal sige til dig. Han ender med at se på dig igen. Han presser læberne svagt mod hinanden*
".. Du har.. et grydelåg.." :c
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sv: Battle Royale.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 11:19 am

Hisashi:
*Vender blikket ned mod det og trækker en anelse på skuldrerne*
"Ja.." :c
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Rauwness   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 11:21 am

Hyeon:
"Det er.. ikke ligefrem specielt praktisk."
*Han har virkelig ikke den fjerneste anelse om, hvorfor han står og siger det her, men han har brug for, at aflede sin opmærksomhed en anelse lige nu*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sv: Battle Royale.   Battle Royale. EmptyMan Okt 31, 2011 11:23 am

Hisashi:
*Lader blot blikket glide videre hen over stien før det ender på dig igen*
"Det slår da hårdt.."
*Er egentlig meget glad for, at det ikke er noget videre personligt du er begyndt at snakke om*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Battle Royale. Empty
IndlægEmne: Sv: Battle Royale.   Battle Royale. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Battle Royale.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 17Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Decorum :: Rollespil :: Rollespil - Bøger, film etc.-
Gå til: