Decorum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Decorum

Et frit rollespilsforum for alle, der er trætte af faste rammer.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Merman stuff

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Merman stuff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Merman stuff   Merman stuff - Page 2 EmptyFre Aug 09, 2013 12:47 pm

Lycus:
*Han kommer med en opgivende lyd, i det han mærker trykbølgen, og han tipper bare hovedet lidt tilbage, imens han rynker på næsen. Han kigger dig til sidst på dig, og trækker lidt ned i mundvigene, selvom at hans læber lige så hurtigt bare skiller sig i et smil igen. Han kunne aldrig finde på at være direkte ond ved dig - eller ved nogen andre for den sags skyld*
"Excuse me, princess."
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Merman stuff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Merman stuff   Merman stuff - Page 2 EmptyFre Aug 09, 2013 12:56 pm

Caspian:
"Excuse not accepted."
*Jeg ryster lidt på hovedet for at understrege det, før jeg svømmer forbi dig med kurs imod lidt dybere vand. Jeg er ikke særlig tryg ved at være herinde af, når det kommer til stykket. Jeg vender mig dog med fronten imod dig, så jeg mere eller mindre svømmer baglæns. Igen er det ikke rigtig et problem for mig, for siden jeg er født og opvokset i havet er jeg som de fleste andre merpeople utroligt adræt under vand*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Merman stuff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Merman stuff   Merman stuff - Page 2 EmptyFre Aug 09, 2013 1:00 pm

Lycus:
*Han kommer bare med en let cooing imens, før han kaster et enkelt blik henover skulderen, men bare følger efter dig uden de store problemer. Han kan ikke rigtig forestille sig, at skulle leve et liv på overfladen, uden at være omgivet af vand på samme måde dom de er lige nu. Og at kunne gå rundt - eller hvad mennesker nu engang foretager sig*
"Bastard."
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Merman stuff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Merman stuff   Merman stuff - Page 2 EmptyFre Aug 09, 2013 1:03 pm

Caspian:
"You know that's what I do."
*Det er ikke fordi jeg har tænkt mig at trække dig helt med ud på dybt vand eller noget, jeg vil bare gerne lidt længere væk fra kysten. Jeg har det bedst med at der er helt åbent, frem for at komme ind mellem de klippestykker, der nærmest indkranser området ud for stranden ved byen. Selvom der er massere af plads virker det stadig indelukket i forhold til det åbne hav*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Merman stuff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Merman stuff   Merman stuff - Page 2 EmptyFre Aug 09, 2013 1:06 pm

Lycus:
*Han himler lidt med øjnene over dig imens, og følger bare med. Han har ikke det store imod, at være inde på lidt mere indkredset områder. Det er selvfølgelig ikke det samme som de åbne vande, men han er ikke specielt generet af det. Det er da ikke ligefrem fordi, at det er nogen hemmelighed, at han ikke kan finde på at tage tættere på om natten, da de fleste folk virker til at være væk*
"Sadly, yes."
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Merman stuff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Merman stuff   Merman stuff - Page 2 EmptyLør Aug 10, 2013 9:31 am

Caspian:
"And yet you still love me."
*Jeg lader et lidt skævt smil spille over mine læber. Det er ikke fordi jeg bevæger mig specielt meget længere ud imod det åbne vand end vi allerede er, som sagt, så jeg ender da med at holde mig stille, ved bare at vende lodret og holde mig oppe med nogle lette bevægelser af halen*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Merman stuff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Merman stuff   Merman stuff - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Merman stuff
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Decorum :: Rollespil :: Rollespil - Nutid.-
Gå til: