Decorum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Decorum

Et frit rollespilsforum for alle, der er trætte af faste rammer.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Smut forum

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 8:22 am

Joshua:
*Han kommer med en lettere utilfreds lyd, da du slipper kysset, men han løfter armene lidt til sidst, så du kan få hevet trøjen af ham. I hans øjne har du selv alt for meget tøj på, selvom at du nok er fuldkommen klar over det. Han lader hænderne glide ned ad dit bryst, hvor han hviler dem mod din mave, før han selv går igang med at hive din trøje op, for at få den af dig*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 9:19 am

Nicolas:
*Jeg er lidt ligeglad med hvor din bluse ender og om det er i en klat maling, for der er sikkert noget på den et eller andet sted i forvejen og hvis det går helt galt må du jo brokke dig over det senere. Jeg løfter armene for at du kan få min bluse af, men det distraherer mig lidt fra mit mål, siden det betyder at mine briller ender med at sidde skævt hen over min næse, så jeg kun rigtig kan se på det ene øje. Jeg kan ikke helt lade være med at give et lidt akavet latterfnys fra mig, da jeg er sikker på at det ikke ligefrem er det mest arousing syn*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 9:23 am

Joshua:
*Han får smidt din trøje et eller andet sted på gulvet, før han kigger tilbage på dig. Han kan ikke lade vær med at grine over synet af dig og dine briller, der sidder skævt. Han løfter hænderne, før han får rettet på dem, så du kan se ordentligt igen*
"There."
*Han lader hænderne hvile mod dine kinder til sidst, før han læner sig lidt frem og trykker læberne mod dine med et let smil på læberne imens. Det ender dog med, at han begynder at grine, og slipper kysset*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 9:26 am

Nicolas:
*Jeg giver selv et let chuckle fra mig da du slipper kysset igen. Jeg burde sikkert skifte brillerne ud med kontaktlinser, taget i betragtning hvor blind jeg er uden, men det er da rart at du er der til at rette dem for mig i situationer som den her. Jeg lader den ene arm glide omkring livet på dig, så min hånd hviler imod din ryg, mens jeg bruger den frie hånd til at stryge fingrene gennem dit hår. Din frisure kan rende mig lige nu*
"Thanks."
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 9:32 am

Joshua:
*Hans grin bliver forstummet i et smil, før han nikker lidt. Han har det fint med, at du ødelægger hans frisure lige nu. Det er ikke noget der ikke kan fikses, hvis han lige lader fingrene glide igennem det. Han drejer hovedet lidt og trykker let læberne mod din pande, før hans lader hænderne glide ned over dit bryst, og hviler dem mod dine sider*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 9:37 am

Nicolas:
*Jeg lukker øjnene ganske kort idet du trykker læberne imod min pande, mest for lige et nyde øjeblikket, før jeg lader hånden glide ud af dit hår og videre ned over din kind og din hals, før jeg flytter begge hænder til lukningen af dine bukser. Det tager mig ikke mange øjeblikke at få poppet knappen og trukket lynlåsen ned. Mens mine hænder er beskæftigede med dine bukser giver jeg mig til at nappe let til din øreflip*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 9:49 am

Joshua:
*Han kommer med en let lyd, i det du napper ham i øreflippen. Han ser kort ned på hvad dine hænder laver, før hans hænder finder vejen til dine arme. Han lukker øjnene imens*
"Nicolas.. we need lube.. and a condom."
*Han klapper dig lidt på armene imens, da de ikke rigtig kan komme videre uden - eller i teorien jo, men det er noget han helst ser at de undgår*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 9:53 am

Nicolas:
*Jeg drejer hovedet og trykker et let kys imod din tinding, før jeg trækker mig lidt væk fra dig. Jeg havde skam regnet med at vi skulle have fat i det før eller siden, men det betyder ikke at jeg har den store lyst til at skulle slippe dig. Jeg ligger hovedet en anelse på skrå og lader hænderne hvile på dine lår imens*
"I'm not stopping you."
*Det virker mest logisk at lade dig finde det, for det er for det første din lejlighed og for det andet skal du alligevel flytte dig for at jeg kan komme op*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 9:59 am

Joshua:
*Han kommer med en utilfreds lyd over dit svar, før han trykker læberne mod dine ganske kort. Han klapper dig lidt på armene igen, som et tegn på at du skal fjerne dine hænder fra hans lår. Han er ikke det store for at skulle flytte sig fra dig, men det er hvad han bliver nødt til, for at de kan komme videre i teksten*
"Then move your hands."
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 10:03 am

Nicolas:
"Hey, you'd have to move if I went to get it."
*Jeg smiler en anelse over den lyd du kommer med, men gengælder blot dit kys. Jeg ender da også med at flytte mine hænder fra dine lår, selvom det ikke er helt med min gode vilje. På den anden side er det meget rart at kunne placere dem imod gulvet bag mig, så jeg kan støtte mig på mine overstrakte arme. Jeg må indrømme at jeg var begyndt at få lidt ondt i ryggen af at sidde sådan med dig*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 10:16 am

Joshua:
*Han himler lidt med øjnene over dig, før han klapper dig en sidste gang på armene, i det han rejser sig op fra dig. Han ser kort ned på dig, som du sidder der uden trøje på hans gulv, før han sætter kursen mod soveværelset. Det er der, han har den slags liggende, da det virker langt mere oplagt end badeværelset. Han må trække sine bukser lidt op på vejen, så han ikke falder i dem. Han roder lidt i skuffen i natbordet, før han finder hvad han leder efter, og kommer tilbage ud i stuen til dig. Han får sparket sine bukser af til sidst, da det virker som et spildt af have dem på, når de alligevel skal af. Han smider en pakke kondomer og tuben med glidecreme ved siden af dig, før han sætter sig ned overskrævs på dig igen*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 10:30 am

Nicolas:
*Jeg følger dig med blikket idet du forlader stuen og kan ikke helt lade være med at smile en smule over dig, da du trækker op i dine bukser. Jeg bliver pænt siddende på stuegulvet indtil du kommer tilbage og får sat dig til rette igen. Mit blik hviler på pakken med kondomer før jeg ser tilbage på dig med et let smil på læberne*
"See? It didn't kill you."
*Jeg flytter den ene hånd og får hooket en finger i kanten på dine underbukser for at trække dig lidt tættere på*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 10:35 am

Joshua:
*Han himler med øjnene over dine ord, før han lader hænderne glide ned over din overkrop, og begynder at hive lidt i dine bukser. Du kan ligeså godt få dem af også, da de jo ikke kommer videre af, at han har smidt dem men ikke dig*
"Maybe I am dying in this very moment?"
*Han ser på dig og stikker underlæben lidt frem, og kommer med noget der kunne minde om et kicked-puppy udtryk*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 10:42 am

Nicolas:
*Jeg giver et let latterfnys fra mig før jeg læner mig ind imod dig igen og trykket et let kys imod din næsetip*
"If you were in fact dying right now I doubt you would be straddling me with a hardon."
*Jeg kan ikke rigtig få mine bukser af som det hele ser ud lige nu, hvilket også er grunden til at jeg får lagt armen omkring dig og placerer min frie hånd imod aviserne bag dig, for så at læne mig fremover, for at få dig om på ryggen og samtidig selv komme til at sidde lidt bedre, i hvert fald bare for nu*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 10:46 am

Joshua:
*Han himler lidt med øjnene over dine ord, og kommer med noget der kunne minde om et yelp, i det du begynder at læne dig fremover, for at få lagt ham ned. Han skæver kort henover skulderen, og får taget lidt af med den ene albue, så han ikke bare ender med at ramme gulvet med et bump. Han ser op på dig*
"Well.. I am not straddling you anymore."
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 10:50 am

Nicolas:
"I guess nothing slips your attention, huh?"
*Jeg havde ikke tænkt mig bare at kaste dig ned på gulvet, men det gør nok noget lettere at du selv tager af. Jeg får sat mig op igen, for at række bagud efter lube og kondomer, så det er i nærheden når det nu engang skal bruges. Det tager dog ikke lang tid før jeg læner mig ned over dig og trykker læberne imod dine igen. Jeg holder min vægt oppe mod den ene albue, mens jeg lader min frie hånd glide ned over din overkrop til mine fingrer strejfer kanten af dine underbukser*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 10:53 am

Joshua:
"Nope."
*Han løfter den ene hånd, og får lagt den mod dit baghoved, i det du læner dig ind over ham igen. Han løfter hovedet lidt og trykker læberne mod dine for at gengælde dit kys. Han rykker lidt på sine ben, for at komme til at ligge lidt mere behageligt med dem, siden at han mere eller mindre ligger med dig mellem dem*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 11:02 am

Nicolas:
*Jeg lader tungen glide langs din underlæbe for at få dig til at skille dem. Min hånd fortsætter ned under kanten på dine underbukser, hvor jeg får lukket fingrene om dit lem. Det er ret tydeligt at det ikke er det eneste du har lagt op til, siden du har været inde og hente lube og kondomer, men det er ikke fordi jeg har travlt med at få det hele overstået*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 11:05 am

Joshua:
*Han skiller villigt læberne for dig, og et let støn bliver kvalt mod dine læber, i det du tager fat omkring ham. Han regnede med, at du nok også gerne vil have noget ud af det her, frem for at det handlede om ham. Han tager let fat omkring dit hår imens, før han lader den frie hånd glide lidt op og ned ad dit bryst imens*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyTirs Sep 17, 2013 11:11 am

Nicolas:
*Jeg bevæger min hånd i rolige bevægelser imens. Jeg kan sagtens regne mig til at penetration ikke er specielt behageligt for dig i begyndelsen, så jeg synes egentlig kun det er fair at du får et eller andet til at begynde med. Jeg kan heller ikke helt lade være med at smile imod dine læber da du giver et let støn fra mig. I sidste ende er det også lige så meget for min egen skyld, at kunne coaxe nogle lyde ud af dig. Jeg lader tungen glide ind mellem dine læber og lader den glide imod din*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyOns Sep 18, 2013 2:14 am

Joshua:
*Hvis der er en ordenlig forberedelse, er det ikke voldsomt ubehageligt i starten. Det er ikke noget han råber hurra for nogengange, men han har ikke haft nogen problemer med at skubbe det i baghovedet, selvom at deres første gang ikke ligefrem var behagelig for ham ihvertfald. Han kommer igen med et let støn mod dine læber, da du begynder at bevæge hånden, selvom at det bliver kvalt mod dine læber- eller inde i din mund er vel bedre sagt, da han har skilt læberne for dig*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyOns Sep 18, 2013 2:31 am

Nicolas:
*Det er ikke fordi jeg er særlig bekendt med hvordan det må føles for dig, men jeg gør da mit bedste for at gøre det hele så behageligt for dig som muligt. Jeg fortsætter med at bevæge hånden et lille stykke tid, før jeg slipper dig og bryder kysset samtidig. Jeg får sat mig halvt op igen og begynder at trække dine underbukser ned over dine hofter. De er trods alt lidt i vejen hvis vi skal videre med det her*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyOns Sep 18, 2013 2:34 am

Joshua:
*Han er klar over, at du gør dit bedste. Han skal nok også råbe op, hvis det bliver for meget for ham eller lignende, men siden de efterhånden har bedre styr på, hvordan det hele skal foregår, virker det ikke nødvendigt længere. Han løfter hofterne lidt op fra gulvet, så du har nemmere ved at få trukket underbukserne af ham, frem for at han ligger fladt på gulvet*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyOns Sep 18, 2013 2:47 am

Nicolas:
*Jeg får hevet dem af dig og smider dem i den generelle retning af din bluse. Om de så endte det samme sted er jeg fløjtende ligeglad med når det kommer til stykket. Jeg får fat i beholderen med lube, før jeg vender opmærksomheden imod dig igen*
"You might wanna turn over."
*Det virker lettere på den måde så ingen af os behøver at skulle holde dine hofter oppe og jeg heller ikke behøver at skulle have min arm i en akavet vinkel*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 EmptyOns Sep 18, 2013 2:50 am

Joshua:
*Han kommer med et latterfnys over dine ord, selvom at han er klar over, at det er nemmere for dem begge to, hvis han får vendt sig om på maven. Han får trukket benene lidt akavet til sig, da du stadig mere eller mindre sidder mellem dem, før han får vendt sig om, uden at slå dig i ansigtet med benet eller lignende. Det er altid en begyndelse*
"You're so bossy."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Smut forum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Smut forum
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Decorum :: Rollespil :: Rollespil - Nutid.-
Gå til: