Decorum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Decorum

Et frit rollespilsforum for alle, der er trætte af faste rammer.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Smut forum

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 7:53 am

Joshua:
*Han spreder fingrene lidt, så det er nemmere for dig at flette dine fingre ind mellem hans. Han giver din hånd et let klem imens. Han kommer med et let støn, i det du trykker læberne mod hans hals, og han får rakt den frie hånd lidt om bag sig, og får taget let fat omkring din overarm, mest for at have fat i et eller andet lige nu*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 8:00 am

Nicolas:
*Jeg smiler ganske let imod din hud over dit støn. Jeg sætter farten op og gør mine stød en smule hårdere, mens jeg begynder at nappe lidt til din hud. Jeg tager mig ikke så meget af at du rækker tilbage for at få fat i min arm, for jeg må indrømme at mit fokus er et lidt andet sted lige nu*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 8:06 am

Joshua:
*Et par støn slipper hans læber, idet du begynder at støde hårdere. Han klemmer en anelse omkring din arm, før han får drejet hovedet lidt igen, så hans pande hviler mod gulvet. Han presser øjnene sammen imens, og har munden let åben, da han trækker vejret igennem den lige nu*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 8:14 am

Nicolas:
*Jeg rynker brynene en anelse da du klemmer om min arm, men det er ikke noget der gør ondt så jeg gør ikke noget ved det. Jeg vender dog hovedet igen, fremfor at have læberne trykket imod din hals, og skiller selv læberne for at trække vejret gennem dem. Jeg får mumlet dit navn undervejs, uden den store grund*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 8:33 am

Joshua:
*Han kan ikke lade vær med at smile lidt, i det du mumler hans navn. Han ender med at slippe din arm igen, og sætter håndfladen mod gulvet. Han forsætter med at komme med hofterul op med dog, for at møde dine stød. Han drejer hovedet lidt til siden, i det du trykker læberne mod hans hals*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 8:49 am

Nicolas:
*Jeg benytter det at du slipper min arm til at flytte den. Jeg lader hånden glide fra din hofte og op langs din side, inden jeg lader den glide om på din mave og videre ned over den. Det er ikke voldsomt let for mig at skulle balancere på en overstrakt arm mens jeg fortsat bevæger hofterne, men jeg ved heller ikke hvor længe det her kommer til at fortsætte*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 8:57 am

Joshua:
*Han suger maven en anelse ind, i det du lader hånden glide ned ad den. Han kan sagtens forestille sig, at det ikke er nemt for at skulle holde dig selv oppe på den her måde, men de kan dårlig nok skifte stilling nu. Det virker heller ikke som om, at det kommer til at vare specielt meget længere for dem begge to*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 9:06 am

Nicolas:
*Jeg ender med at lukke fingrene om dig igen, for at du får lidt mere ud af det. Jeg bøjer nakken og lader panden hvile imod det lille hulrum der bliver dannet mellem din hals og din skulder, mens jeg forsøger at holde en fast rytme. Mine stød er dog begyndt at blive mere uregelmæssige og mit åndedræt er noget tungere nu*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 9:13 am

Joshua:
*Han kommer med et støn, i det du tager fat omkring ham, og han knytter den frie hånd lidt imens. Han presser øjnene sammen imens, og kan mærke, at han er begyndt at spænde lidt i kroppen, over den varme, der er begyndt at sprede sig fra hans underliv og ud i resten af hans krop*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 9:24 am

Nicolas:
*Jeg begynder at bevæge min hånd nogenlunde i takt med mine stød. Jeg strammer samtidigt mit greb om din hånd en anelse, da jeg selv er begyndt at kunne mærke en varm og prikkende fornemmelse i underlivet. Fornemmelsen af det hårde gulv imod mine knæ og den lette ømhed jeg havde i ryggen tidligere er mere eller mindre skubbet så langt tilbage i mit hoved at jeg ikke ligger mærke til det*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 9:35 am

Joshua:
*Det er lidt tungt støn der ender med at slippe hans læber, i det han ender med at komme. Han spænder i kroppen imens, og kan bare mærke den varme fornemmelse der spreder sig ud i hans krop, og mere eller mindre får ham til at føle sig rimelig dopey lige nu*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 9:42 am

Nicolas:
*Der går ikke ret lang tid efter du begynder at spænde i kroppen til jeg giver et sidste stød ind i dig og selv kommer. Jeg giver et let støn fra mig og mumler dit navn endnu engang, mens jeg kan mærke hvordan jeg slapper mere og mere af i kroppen, indtil jeg næsten har svært ved overhoved at skulle fokusere på at holde mig selv oppe. Jeg får dog trukket mig ud af dig og sat mig op, frem for bare at kollapse ind over dig*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 9:45 am

Joshua:
*Han får i en lidt sløv bevægelse vendt sig lidt om, så han i det mindste ikke ligger på maven og kigger ud i luften, men på ryggen, i det du flytter dig. Han ser op på dig med et lettere dopey smil på løberne, før han ender med at lukke øjnene, og han kommer med et let 'mmm', før han åbner øjnene igen og kigger op på dig. Han føler slet ikke for at rykke sig lige nu*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 9:51 am

Nicolas:
*Jeg får hevet kondomet af og slået en knude på det, selvom jeg ikke helt ved hvor jeg skal gøre af det. Jeg ender med at få smidt det i en pose af malertape og andet der alligevel skal smides ud, for jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er indstillet på at skulle rejse mig heller. Jeg får trukket bukserne op, men kan ikke mønstre energi til rent fatisk at lukke dem også, før jeg ender med at ligge på gulvet ved siden af dig. Mit blik lander på dit ansigt og jeg kan ikke helt undgå at give et let chuckle fra mig*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 9:55 am

Joshua:
*Han får vendt sig lidt om på siden, og trykker sig let ind til dig. Du er en del varmere end hvad han selv er lige nu, og han ender med at lukke øjnene igen, og trækker benene lidt op under sig*
"'m cold."
*Han gider ikke engang til at rejse sig, for at tage sit tøj på igen, da han næsten hellere vil ligge her og fryse, hvis det skal være på den måde*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyOns Sep 18, 2013 9:57 am

Nicolas:
"And you have paint on your cheek."
*Jeg smiler fortsat en anelse over dig, men jeg gør ikke så meget andet ved at du trykker dig ind til mig, end at ligge en arm om livet på dig. Det er ikke specielt smart at blive liggende her alt for længe, så jeg skal nok få hevet dig på benene på et eller andet tidspunkt, men for nu gør det mig ikke så meget bare at ligge her med dig. Din hud føles noget kold i forhold til min, så jeg stryger min hånd let op og ned af din ryg*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyTors Sep 19, 2013 1:19 am

Joshua:
"You sure know all the right things to say."
*En dæmpet men lettere sløv latter slipper hans læber, før han får lagt sig lidt bedre til rette. Han er klar over, at de burde flytte sig herfra på et tidspunkt, selvom at han ikke føler, at han ikke kunne få sig selv til at rejse sig lige nu, eller det næste stykke tid*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyTors Sep 19, 2013 2:20 am

Nicolas:
"I know. I'm a true poet."
*Jeg fortsætter blot med at stryge hånden let op og ned af din ryg, mens mit blik hviler på et tilfældigt punkt på væggen bag dig. Det er ikke fordi jeg har tænkt mig at tvinge dig til at flytte dig, selvom det nok er begrænset hvor længe jeg selv har tænkt mig at blive liggende på gulvet*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyTors Sep 19, 2013 2:26 am

Joshua:
"Sure you're not the god of poetry?"
*Han åbner øjnene lidt sløvt og kigger på dig med et let smil på læberne. Han får rykket lidt å sig igen, og hviler den ene hånd mod din mave, og kredser dig let mod den. Han regner heller ikke med, at han bliver liggende her resten af dagen ihvertfald*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyTors Sep 19, 2013 2:38 am

Nicolas:
"If I told you I'd have to kill you."
*Jeg får trykket et let kys imod din pande, før jeg vender hovedet en smule, så jeg kan se ordentligt på dig, idet du kredser mig på maven. Det er såmænd meget hyggeligt at ligge med dig på den her måde, men aviserne er ikke ligefrem noget særligt blødt underlag, for det ville være synd at sige at de rigtig gør gulvet blødere at ligge på*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyTors Sep 19, 2013 2:44 am

Joshua:
"Mm... yes, I can see how that would complicate things between us.."
*Han lukker øjnene i det du trykker læberne mod hans pande, før han lader hånden hvile faldt mod din mave til sidst. Han er begyndt at kunne mærke, at han har haft ligget på gulvet efterhånden, da det som sagt ikke er videre behageligt*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 EmptyTors Sep 19, 2013 2:49 am

Nicolas:
"It would."
*Min hånd ender med bare at hvile fladt imod din ryg, da det virker lidt nyttesløst at fortsætte med at stryge dig over ryggen. Jeg tvivler på at det hjælper med at holde dig varm i længden, når du ligger på et koldt gulv, og som sagt er aviserne ikke nogen voldsomt effektiv isolering*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Smut forum - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Smut forum
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Decorum :: Rollespil :: Rollespil - Nutid.-
Gå til: