Decorum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Decorum

Et frit rollespilsforum for alle, der er trætte af faste rammer.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Smut forum

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 2:58 am

Nicolas:
"Do I hear complaining?"
*Jeg smiler en anelse over dig imens, da jeg ikke tager det specielt personligt. Jeg læner mig lidt bagud for at give dig noget mere plads til at få vendt dig om, før jeg får poppet låget på beholderen og hælder en rimelig mængde ud over mine fingre. Jeg får lænet mig ind over dig igen og hviler den ene hånd imod gulvet ved siden af dig, mens jeg lader fingrene på den anden hånd glide ind mellem dine baller. Det er ikke ligefrem den mest glamourøse del af sex, men sådan er det nu engang*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 3:18 am

Joshua:
"When am I not complaining?"
*Han drejer hovedet lidt, for at se sig henover skulderen. Ikke at han kan se noget af dig for at være ærlig, så han ender med at opgive det igen rimelig hurtigt. Han kommer med en let lyd, i det han mærker din hånd mellem hans ben mere eller mindre, da du ikke har direkte varme hænder. Det er noget der virker til at få ham hver gang ihvertfald*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 3:25 am

Nicolas:
"You shouldn't complain when you get laid."
*Jeg smiler blot en anelse over dig fortsat. Jeg kan ikke gøre så meget ved at mine hænder er kolde lige nu, men det skal nok ændre sig med tiden, så for nu må du bare leve med det. Jeg lader den ene finger glide op i dig, lige så stille og roligt for ikke at gøre det for ubehageligt, mens jeg læner mig længere ned over dig for at trykke et let kys imod din skulder*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 3:31 am

Joshua:
"Excuse me."
*Han himler lidt med øjnene over dig. Han puster langsomt ud mellem læberne, i det han kan mærke, at du får presset en finger ind i ham. Han spænder let i kroppen, før han slapper af igen. Det er ikke en videre uvant følelse for ham, da det vel efterhånden har været sammen i et lille års tid, men det føles stadig.. underligt på en eller anden måde i starten*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 3:38 am

Nicolas:
"Mm. You're excused."
*Jeg standser min bevægelse, for at lade dig vænne dig til fornemmelsen. Jeg regner da med at du må være vant til det her, siden det bestemt ikke er første gang, men derfor er der stadig ingen grund til at være unødigt hård ved dig. Efter et kort stykke tid begynder jeg dog at skubbe lidt ind og ud af dig, lige så meget for at få fordelt noget lube som for at lade dig vænne dig til det*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 3:47 am

Joshua:
*Han kommer med en svag lyd, i det du begynder at bevæge fingeren. Det er ikke videre ubehageligt, da det trods alt kun er en finger. Det er dog lidt et langdrag i sidste ende, da selvom at det er rart at få en eller anden form for forberedelse før de har sex, føler han sig rimelig passiv, når han bare ligger her og kigger ud i luften*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 3:54 am

Nicolas:
*Jeg ville ikke bryde mig om bare at skippe det her, selvom det heller ikke ligefrem er min favoritdel og jeg sagtens kunne undvære det personligt. Jeg tilføjer endnu en finger efter at have givet dig lidt tid og fortsætter blot med at placere lette kys imod din skulder ind i mellem. Det ville ikke være det store problem for mig at nå din hals også, men det kræver at jeg strækker mig noget mere end det her*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 4:00 am

Joshua:
*Han har ikke svært ved at forestille sig, at du ikke ligefrem bryder dig om det her. Hvis de kunne undvære det, havde han skam sagt ja til det, men mandekropper er trods alt ikke.. bygget til den her slags, så at sige. Han spænder let i kroppen igen, da han mærker, at du får presset endnu en finger ind i ham, før han puster ud mellem læberne*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 4:15 am

Nicolas:
*Jeg giver dig lidt tid igen, hvor jeg bevæger fingrene ind og ud af dig i et roligt tempo, før jeg får tilføjet en tredje. Det burde være nok til at få forberedt dig ordentligt, i hvert fald. Mit blik hviler på den del af dit ansigt jeg kan se imens, mest for at holde øje med om du begynder at se ud som om det er ubehageligt for dig*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 4:18 am

Joshua:
*Det er ikke videre ubehageligt så at sige. Det føles stadig fremmede, at have noget inde i sig på den her måde, men han puster bare ud mellem læberne, i det du får tilføjet en tredje finger. Han drejer hovedet en anelse, så han kan ligge lidt mere behageligt frem for at have panden hvilende mod et par aviser på gulvet*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 5:54 am

Nicolas:
*Det havde nok været smartere bare at følge med dig ind i soveværelset da du gik ind for at hente ting og så tage det derinde, men det går vel nok i sidste ende. Jeg ender med at trække fingrene ud af dig og få rettet mig op igen, for at have lidt bedre plads. Jeg får åbnet mine egne bukser og trukket dem og mine underbukser ned over hofterne, da jeg ikke lige har tålmodigheden til at skille mig helt af med dem, før jeg får fat i pakken med kondomer og åbnet en af dem*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 6:00 am

Joshua:
*Han kommer med et let suk, i det du trækker fingrene ud af ham igen. Han vender sig en anelse om på siden, og kigger tilbage mod dig, i det du begynder at åbne dine bukser. Han kan ikke lade vær med at smile lidt, da du ikke ender med at tage bukserne helt af. Han klager bestemt ikke over, hvor de er på vej hen med det her lige nu*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 6:07 am

Nicolas:
*Det kan godt være at jeg ikke har decideret travlt, men min tålmodighed har grænser og der er ingen grund til at trække det ud unødvendigt længe. Jeg skæver lidt til dig, siden det heller ikke er nogen helt ringe udsigt jeg har herfra, men ender med at hæve det ene øjenbryn en smule over dit smil*
"What are you smiling at?"
*Jeg holder mit blik på dig et lille øjeblik før jeg vender fokus tilbage til det jeg egentlig var igang med. Jeg får rullet kondomet på og tager fat i beholderen med lube for at få lidt ekstra med. Jeg kan lige så godt gøre det så let som muligt for dig*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 6:12 am

Joshua:
*Han kommer med en let skuldertrækning, selvom at det er en anelse akavet. Hans blik hviler på dig imens, da du tager kondomet på, og smilet hviler stadig på hans læber*
"You."
*Der er ikke så meget andet han kan smile af lige nu, med mindre han skulle ligge og smule selvtilfreds for sig selv over situationen. Det kunne han på den anden side også finde på*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 6:26 am

Nicolas:
*Jeg giver et let latterfnys fra mig, før jeg læner mig ind over dig igen og placerer hånden imod gulvet ved siden af dig. Jeg placerer den anden imod dine hofter, for at få guidet dem op i en lidt mere hensigtsmæssig vinkel. Jeg ender med at vende blikket imod dig igen, stadig med et let smil på læben*
"Am I that amusing?"
*Jeg regner ikke med at der rigtig ligger noget bag det, så det er ikke fordi jeg regner med noget seriøst svar. Hvis jeg da overhoved får et. Jeg venter i hvert fald ikke på et svar før jeg drejer hovedet og trykker et kys imod punktet mellem din hals og din skulder, mens jeg begynder at trænge op i dig*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 6:34 am

Joshua:
*Han lader dig guide hans hofter i hvilken vinkel du nu engang ønsker. Der er trods alt ikke meget andet han kan gøre i sin nuværende position. Han har bare et let smil på læberne forsat og kommer med en let skuldertrækning. Det kan næsten ikke betale sig for ham at svare, i det du begynder at trænge ind i ham. Han lukker øjnene imens, og spænder let i kroppen, før han prøver at slappe lidt af igen. Det er ikke fordi det er videre ubehageligt egentligt, men det er næsten en refleks fra hans side*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 6:42 am

Nicolas:
*Jeg stopper et lille øjeblik da du spænder i kroppen, men fortsætter med at skubbe ind da du er begyndt at slappe af igen. Jeg tager det i et stille og roligt tempo for ikke at gøre det ubehageligt for dig, da jeg er helt klar over at du ikke rigtig er lavet til det, men jeg ender da med at være helt inde i dig. Igen tager jeg en lille pause, for at du kan følge med, og også for selv at genvinde lidt fokus. Jeg skiller læberne en anelse for at puste ud mellem dem*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 6:48 am

Joshua:
*Han puster langsomt ud mellem læberne, i det du er helt inde i ham, og han ligger og bruger et par øjeblikke på at komme lidt til sig selv igen, og vænne sig til fornemmelsen af dig inde i sig. Ikke at det tager mange øjeblikke, da det jo ikke er hans første gang, og på sin vis er han blevet rimelig rutineret i, hvordan det her egentligt foregår. Han kan dog sagtens regne ud, at du ikke vil sætte pris på at skifte roller*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 7:04 am

Nicolas:
*Jeg ville ikke være komplet afvisende omkring det hvis det var noget du følte for at gøre, men jeg har det helt fint med at det fungerer på den her måde. I hvert fald kan jeg ikke helt se mig selv i dit sted hvis, hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg strækker mig en smule og vender hovedet for at trykke et let kys imod din kind, siden det er hvad jeg lige kan nå*
"You okay?"
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 7:12 am

Joshua:
*Han kommer med en let brummen, i det du trykker læberne mod hans kind, før han kommer med et let nik. Han kan ikke rigtig nå dig i den her position og er mest af alt bange for, at han kommer til at slå sit hoved op i din hage eller lignende*
"I am fine."
*Han understreger den pointe ved at komme med et hofterul op mod dig, mest for at få gang i et eller andet. Han er trods alt ikke lavet af glas*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 7:15 am

Nicolas:
*Generelt bryder jeg mig bare ikke om tanken om at noget skal ende med at blive ubehageligt for dig, så jeg har vel en tendens til at pakke dig lidt ind i vat. Jeg smiler en anelse over dit svar, men ender i stedet med at rynke brynene og give et let støn fra mig, da du ruller med hofterne. Det er i hvert fald en rimelig klar understregelse af hvad du lige har sagt og jeg tager det som grønt lys for at begynde at bevæge mine egne hofter, hvilket jeg også gør*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 7:22 am

Joshua
*Han er klar over, at du har det med at pakke ham lidt ind i vat. Der er ikke så meget at gøre ved det, andet end at påpege, at han godt kan klare det, og han ikke pludselig går midt over, fordi du tager lidt hårdere fat i ham end du plejer. Han kommer med et par støn, i det du begynder at bevæge dig, og han rykker lidt på sig, for at komme til at ligge bedre. Det vil være synd at sige, at gulvet er voldsomt behageligt at ligge på i sidste ende*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 7:27 am

Nicolas:
*Det var måske heller ikke den bedste plan at have sex på stuegulvet, men det er der ikke så meget at gøre ved nu. Hvis det går helt galt og det bliver for ubehageligt at være face first på gulvet for dig, så må du jo sige til. For nu fortsætter jeg med at bevæge hofterne, først i et stille og roligt tempo, men efterhånden får jeg sat farten lidt op. Min hånd hviler stadig imod siden af din hofte*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 7:34 am

Joshua:
*Han skal nok sige til ,hvis det bliver for ubehageligt for ham at ligge sådan her. Han begynder at møde dine stød med sine egne hofterul, for selv at få noget mere ud af det. Han har ingen problemer med at holde dit tempo imens. Han drejer hovedet lidt, så det kun er hans tinding der mere eller mindre hviler mod gulvet, så det ikke er hans ansigt der nærmest bliver kørt henover aviserne, i takt med stødene*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 EmptyOns Sep 18, 2013 7:43 am

Nicolas:
*Jeg fortsætter med at bevæge hofterne og møde dine egne bevægelser. Jeg flytter den hånd jeg har placeret imod gulvet og finder den ene af dine i stedet, så min håndflade hviler hen over din håndryg, og jeg får flettet fingrene ind mellem dine. Jeg drejer hovedet endnu engang og giver mig til at placere lette kys imod din hals imens*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Smut forum - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Smut forum   Smut forum - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Smut forum
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Decorum :: Rollespil :: Rollespil - Nutid.-
Gå til: