Decorum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Decorum

Et frit rollespilsforum for alle, der er trætte af faste rammer.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Rollespil.. <3

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyOns Sep 07, 2011 7:20 pm

Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:

Alistair:
*Han læner sig lidt ind til dig, og lukker øjnene ganske kort*
#mm..#

Hyeon:
*Han begynder så bare at gå over mod garderoben, ish* :c
Jaeden:
*Vender hovedet en anelse og kommer uvilkårligt til at smile over dig. Du ser ret kær ud lige nu*

Hisashi:
*Går vel bare med* :c

Alistair:
*Han er bare indbegrebet af kær* <3
*Han smiler blot let for sig selv*

Hyeon:
*Han ender med at få sin frakke* :c
Skal vi skippe til alle er kommet videre eller noget? D:

Du starter. <3
Jaeden:
*Har fået slæbt dig med hjem til min lejlighed, som nok ikke lige er den største i verden, men den er der da. Jeg smidder blot min jakke hen over ryggen på en af stolene i stuen*

Hisashi:
*Er vel fulgt med dig hjem* (y)

Alistair:
*Han træder sine sko af, og står og ser lidt rundt. Han har forsat sin frakke på. Han ender med at se over på dig*

Hyeon:
*Han er nået hjem i sin lejlighed, der rimelig er rimelig præget af, at han er musiker. Han smider blot sin frakke på gulvet, og forsætter videre ind i køkkenet*
Jaeden:
*Ser mig over skulderen, da du ikke følger med ind, og smiler blot en anelse over dig*
"Bare lad som om du er hjemme."

Hisashi:
*Har hængt min jakke op i entréen, da jeg ikke synes der er nogen grund til, at den skal smides på gulvet. Jeg er fulgt efter dig indenfor, og står lige nu et stykke bag dig og ser mig omkring*

Alistair:
*Han nikker lidt, og ender med at trække sin frakke af, og hænger den op. Han tusser med dig indenfor*

Hyeon:
*Han sætter kaffemaskinen over som det første, da han trænger til kaffe igen* :c
Jaeden:
*Ser egentlig bare på dig imens. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op, da jeg ikke ligefrem er vant til at have folk rendende*

Hisashi:
*Hæver det ene øjenbryn en anelse, men smiler uvilkårligt en anelse over dig*
"Hvordan kan du drikke kaffe på det her tidspunkt?"
*Er ikke helt sikker på hvad klokken er, men så vidt jeg ved er det tidlig morgen eller i hvert fald midt om natten*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyTors Sep 08, 2011 12:51 am

Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:

Alistair:
*Han læner sig lidt ind til dig, og lukker øjnene ganske kort*
#mm..#

Hyeon:
*Han begynder så bare at gå over mod garderoben, ish* :c
Jaeden:
*Vender hovedet en anelse og kommer uvilkårligt til at smile over dig. Du ser ret kær ud lige nu*

Hisashi:
*Går vel bare med* :c

Alistair:
*Han er bare indbegrebet af kær* <3
*Han smiler blot let for sig selv*

Hyeon:
*Han ender med at få sin frakke* :c
Skal vi skippe til alle er kommet videre eller noget? D:

Du starter. <3
Jaeden:
*Har fået slæbt dig med hjem til min lejlighed, som nok ikke lige er den største i verden, men den er der da. Jeg smidder blot min jakke hen over ryggen på en af stolene i stuen*

Hisashi:
*Er vel fulgt med dig hjem* (y)

Alistair:
*Han træder sine sko af, og står og ser lidt rundt. Han har forsat sin frakke på. Han ender med at se over på dig*

Hyeon:
*Han er nået hjem i sin lejlighed, der rimelig er rimelig præget af, at han er musiker. Han smider blot sin frakke på gulvet, og forsætter videre ind i køkkenet*
Jaeden:
*Ser mig over skulderen, da du ikke følger med ind, og smiler blot en anelse over dig*
"Bare lad som om du er hjemme."

Hisashi:
*Har hængt min jakke op i entréen, da jeg ikke synes der er nogen grund til, at den skal smides på gulvet. Jeg er fulgt efter dig indenfor, og står lige nu et stykke bag dig og ser mig omkring*

Alistair:
*Han nikker lidt, og ender med at trække sin frakke af, og hænger den op. Han tusser med dig indenfor*

Hyeon:
*Han sætter kaffemaskinen over som det første, da han trænger til kaffe igen* :c
Jaeden:
*Ser egentlig bare på dig imens. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op, da jeg ikke ligefrem er vant til at have folk rendende*

Hisashi:
*Hæver det ene øjenbryn en anelse, men smiler uvilkårligt en anelse over dig*
"Hvordan kan du drikke kaffe på det her tidspunkt?"
*Er ikke helt sikker på hvad klokken er, men så vidt jeg ved er det tidlig morgen eller i hvert fald midt om natten*

Alistair:
*Han ender med at se på dig, og han tipper hovedet let på skrå, før han ender med at smile lidt*

Hyeon:
*Han smiler lidt over dig, og finder blot en kop frem til sidst selv*
"Jeg kan altid drikke kaffe."
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyTors Sep 08, 2011 1:03 am

Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:

Alistair:
*Han læner sig lidt ind til dig, og lukker øjnene ganske kort*
#mm..#

Hyeon:
*Han begynder så bare at gå over mod garderoben, ish* :c
Jaeden:
*Vender hovedet en anelse og kommer uvilkårligt til at smile over dig. Du ser ret kær ud lige nu*

Hisashi:
*Går vel bare med* :c

Alistair:
*Han er bare indbegrebet af kær* <3
*Han smiler blot let for sig selv*

Hyeon:
*Han ender med at få sin frakke* :c
Skal vi skippe til alle er kommet videre eller noget? D:

Du starter. <3
Jaeden:
*Har fået slæbt dig med hjem til min lejlighed, som nok ikke lige er den største i verden, men den er der da. Jeg smidder blot min jakke hen over ryggen på en af stolene i stuen*

Hisashi:
*Er vel fulgt med dig hjem* (y)

Alistair:
*Han træder sine sko af, og står og ser lidt rundt. Han har forsat sin frakke på. Han ender med at se over på dig*

Hyeon:
*Han er nået hjem i sin lejlighed, der rimelig er rimelig præget af, at han er musiker. Han smider blot sin frakke på gulvet, og forsætter videre ind i køkkenet*
Jaeden:
*Ser mig over skulderen, da du ikke følger med ind, og smiler blot en anelse over dig*
"Bare lad som om du er hjemme."

Hisashi:
*Har hængt min jakke op i entréen, da jeg ikke synes der er nogen grund til, at den skal smides på gulvet. Jeg er fulgt efter dig indenfor, og står lige nu et stykke bag dig og ser mig omkring*

Alistair:
*Han nikker lidt, og ender med at trække sin frakke af, og hænger den op. Han tusser med dig indenfor*

Hyeon:
*Han sætter kaffemaskinen over som det første, da han trænger til kaffe igen* :c
Jaeden:
*Ser egentlig bare på dig imens. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op, da jeg ikke ligefrem er vant til at have folk rendende*

Hisashi:
*Hæver det ene øjenbryn en anelse, men smiler uvilkårligt en anelse over dig*
"Hvordan kan du drikke kaffe på det her tidspunkt?"
*Er ikke helt sikker på hvad klokken er, men så vidt jeg ved er det tidlig morgen eller i hvert fald midt om natten*

Alistair:
*Han ender med at se på dig, og han tipper hovedet let på skrå, før han ender med at smile lidt*

Hyeon:
*Han smiler lidt over dig, og finder blot en kop frem til sidst selv*
"Jeg kan altid drikke kaffe."
Jaeden:
"Vil du sove på sofaen?"
*Ser blot på dig med et lidt spørgende blik*

Hisashi:
*Betragter dig blot imens, og smiler stadig*
"Det lyder usundt."
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyTors Sep 08, 2011 1:13 am

Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:
Ceresu skrev:
Syain skrev:

Alistair:
*Han læner sig lidt ind til dig, og lukker øjnene ganske kort*
#mm..#

Hyeon:
*Han begynder så bare at gå over mod garderoben, ish* :c
Jaeden:
*Vender hovedet en anelse og kommer uvilkårligt til at smile over dig. Du ser ret kær ud lige nu*

Hisashi:
*Går vel bare med* :c

Alistair:
*Han er bare indbegrebet af kær* <3
*Han smiler blot let for sig selv*

Hyeon:
*Han ender med at få sin frakke* :c
Skal vi skippe til alle er kommet videre eller noget? D:

Du starter. <3
Jaeden:
*Har fået slæbt dig med hjem til min lejlighed, som nok ikke lige er den største i verden, men den er der da. Jeg smidder blot min jakke hen over ryggen på en af stolene i stuen*

Hisashi:
*Er vel fulgt med dig hjem* (y)

Alistair:
*Han træder sine sko af, og står og ser lidt rundt. Han har forsat sin frakke på. Han ender med at se over på dig*

Hyeon:
*Han er nået hjem i sin lejlighed, der rimelig er rimelig præget af, at han er musiker. Han smider blot sin frakke på gulvet, og forsætter videre ind i køkkenet*
Jaeden:
*Ser mig over skulderen, da du ikke følger med ind, og smiler blot en anelse over dig*
"Bare lad som om du er hjemme."

Hisashi:
*Har hængt min jakke op i entréen, da jeg ikke synes der er nogen grund til, at den skal smides på gulvet. Jeg er fulgt efter dig indenfor, og står lige nu et stykke bag dig og ser mig omkring*

Alistair:
*Han nikker lidt, og ender med at trække sin frakke af, og hænger den op. Han tusser med dig indenfor*

Hyeon:
*Han sætter kaffemaskinen over som det første, da han trænger til kaffe igen* :c
Jaeden:
*Ser egentlig bare på dig imens. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op, da jeg ikke ligefrem er vant til at have folk rendende*

Hisashi:
*Hæver det ene øjenbryn en anelse, men smiler uvilkårligt en anelse over dig*
"Hvordan kan du drikke kaffe på det her tidspunkt?"
*Er ikke helt sikker på hvad klokken er, men så vidt jeg ved er det tidlig morgen eller i hvert fald midt om natten*

Alistair:
*Han ender med at se på dig, og han tipper hovedet let på skrå, før han ender med at smile lidt*

Hyeon:
*Han smiler lidt over dig, og finder blot en kop frem til sidst selv*
"Jeg kan altid drikke kaffe."
Jaeden:
"Vil du sove på sofaen?"
*Ser blot på dig med et lidt spørgende blik*

Hisashi:
*Betragter dig blot imens, og smiler stadig*
"Det lyder usundt."

Alistair:
*Han ser på dig, og han tipper hovedet lidt på skrå*
"Jeg vil hellere sove hos dig." :c

Hyeon:
*Han ender med at nikke lidt, og hælder noget kaffe op*
"Det er det også."
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyTors Sep 08, 2011 1:17 am

Syain skrev:
Alistair:
*Han ser på dig, og han tipper hovedet lidt på skrå*
"Jeg vil hellere sove hos dig." :c

Hyeon:
*Han ender med at nikke lidt, og hælder noget kaffe op*
"Det er det også."
Jaeden:
*Havde et eller andet sted ikke regnet med andet, så det kommer ikke bag på mig*
"Godt så.."

Hisashi:
*Ender med at få stillet mig ved siden af dig, og læner mig let tilbage mod køkkenbordet. Mit blik er stadig rettet imod dig*
"Koffein-junkie."
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyTors Sep 08, 2011 1:25 am

Ceresu skrev:
Syain skrev:
Alistair:
*Han ser på dig, og han tipper hovedet lidt på skrå*
"Jeg vil hellere sove hos dig." :c

Hyeon:
*Han ender med at nikke lidt, og hælder noget kaffe op*
"Det er det også."
Jaeden:
*Havde et eller andet sted ikke regnet med andet, så det kommer ikke bag på mig*
"Godt så.."

Hisashi:
*Ender med at få stillet mig ved siden af dig, og læner mig let tilbage mod køkkenbordet. Mit blik er stadig rettet imod dig*
"Koffein-junkie."

Alistair:
*Han ender med at smile lidt, og han ser blot op på dig imens*

Hyeon:
*Han tager blot en slurk af kaffen, og kommer til at smile lidt igen*
"Jeg ved det."
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Aaaaaangsssssssst.   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyLør Dec 29, 2012 12:05 pm

Jaeden:
*Sidder tilbagelænet i min sofa med en kop kaffe mellem fingrene og fjernsynet slået over på en eller anden meningsløs film. Udadtil ser jeg nok afslappet ud, men det at jeg bliver ved med at tromme fingrene rastløst imod koppen og at mine bryn til tider trækkes sammen over min næseryg, hinter til at jeg ikke rigtig er det. Jeg havde troet at jeg kunne leve med det forhold jeg har til Alistair nu, at vi kunne fortsætte med at have det forholdsvist casual fordi jeg ikke vil have at du føler sig fanget, men på det seneste er det begyndt at gå mig på. Dit arbejde, din attitude til vores forhold.. Det at du formodentligt bare går i panik hvis jeg kommer direkte ind på emnet. Jeg giver et suk fra mig og lukker kort øjnene. Så længe jeg ikke får smækket det direkte i ansigtet kan jeg godt blive ved med at holde mine følelser for mig selv, men jeg kan godt mærke, at jeg er ved at have nået mit kogepunkt*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyLør Dec 29, 2012 12:10 pm

Alistair:
*Han er blot på vej hjem, og han nynner en eller anden tilfældig sang. Han er i forholdsvis godt humør, da han trods alt har fået en anelse at drikke - det hjælper på det meste. Siden du ikke rigtig gør opmærksom på, hvordan du har det med hans arbejde og hvad der nu ellers er, har han ikke selv den fjerneste anelse om, hvordan du har det. Han har altid haft svært ved forhold - generelt har han svært ved alt, der kræver at han binder sig. Hvis du gik direkte til sagen, vil han højest sandsynligt tage sine ting og løbe sin vej. Det skræmmer ham sådan noget. Han ved ikke, hvad han skal stille op med, at andre elsker ham, selvom han gerne vil elskes*
*Han fisker nøglerne op ad lommen, før han låser døren op, og forsætter videre ind i entreen. Han træder sine sko af og hiver frakken af og hænger den op. Han får lukket og låst døren efter sig, før han forsætter videre ind i stuen, hvor du stadig sidder*
"Stadig oppe, kan jeg se."
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyLør Dec 29, 2012 12:18 pm

Jaeden:
*Grunden til at jeg ikke har sagt noget er netop fordi jeg ved begge ting; At du ikke er glad for at binde dig og at du ville gå i panik og tage benene på nakken hvis jeg gik direkte til sagen. Jeg er vel bange for at ødelægge hvad det nu end er vi har, hvis jeg siger hvordan jeg har det, hvilket også er grunden til at jeg har forsøgt at ligge hints ud hist og her, uden at sige noget alt for direkte. Om det er fordi du er ligeglad eller om jeg har været for indirekte ved jeg ikke, men der skal ikke noget geni til at se, at der ikke rigtig er noget der har ændret sig mellem os*
*Flytter blikket fra fjernsynet da din stemme skære gennem mine tanker. Jeg lader et smil glide over mine læber, men det bliver ikke specielt dybfølt, for jeg er klar over at du lige er kommet hjem fra arbejde - et arbejde jeg virkelig ville ønske at du ville sige op. Det er gået op for mig at jeg hurtigt bliver jaloux og usikker på dem jeg holder af, men i dit tilfælde vil jeg mene at det er begrundet. Det er vel de færreste der bryder sig om at se en de gerne ville have for sig selv smide tøjet for andre
"Tja. Jeg er ikke specielt træt."
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyLør Dec 29, 2012 12:24 pm

Alistair:
*Han forsætter videre hen til sofaen, og sætter sig ned ved siden af dig. Det er uden rigtig at tænke over det, at han putter sig en anelse ind til dig. Han har et behov for nærkontakt, især fra dig, siden du rent faktisk betyder en del for ham. Han ved bare ikke rigtig, hvordan han skal vise det, hvilket er grunden til at han bare lader helt vær med det. Han retter blikket fremad, og ser det på fjernsynet. Han har ingen anelse om, hvad du ser - men det ser ikke specielt spændende ud*
"Ser du noget spændende?"
*Han gnider læberne en anelse imod hinanden. Han lugter sikkert af en blanding af alkohol, sex og røg. Det er ikke fordi det rigtig generer ham længere - han kan ikke selv lugte det mere. Han sidder bare og slapper af lige nu. Det er rart bare at få lov til at sidde ned *
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyLør Dec 29, 2012 12:34 pm

Jaeden:
*Skæver let til dig da du sætter dig og nærmest af ren refleks flytter jeg den ene arm så du kan være der. Mit smil blegner du rimelig automatisk da du kommer tæt på, for jeg kan sagtens lugte det og det er ikke ligefrem fordi det gør mit humør bedre. Et eller andet sted gør det ondt at vide, at du sikkert ikke har taget hensyn til mig i løbet af aftenen, men så igen er det jo heller ikke fordi nogen af os har fastslået hvad det egentlig er vi har sammen. Jeg prøver fortsat bare at holde det inde, men som sagt kan jeg godt mærke at det er begyndt at blive svært for mig og de tærrer efterhånden en del på mig*
"Ikke rigtig. Men det er bedre end ingenting."
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Syain

Syain


Antal indlæg : 395
Tilmeldt : 07/09/11

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyLør Dec 29, 2012 12:37 pm

Alistair:
"Mm.. Den ser heller ikke videre interessant ud, egentligt."
*Han spidser læberne en anelse imens, og ser blot på fjersynet stadigvæk. Siden du ikke rigtig giver udtryk for, hvordan du har det med has arbejde, har han lidt svært ved rigtig at finde ud af det. De har som sagt heller ikke rigtig noget definerbart forhold i hans øjne. Det er ikke fordi, at de danner par som sådan - ihvertfald ikke hvad han mener, et par bliver defineret som. Han lukker øjnene et par øjeblikke, og puster langsomt ud mellem læberne imens. Han kunne godt tænke sig at sove lidt. Det ville være rart*
Tilbage til toppen Go down
Ceresu
Admin
Ceresu


Antal indlæg : 400
Tilmeldt : 07/09/11
Alder : 30

Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 EmptyLør Dec 29, 2012 12:46 pm

Jaeden:
"Underholdning er underholdning."
*Trækker lidt akavet på skulderen, siden du jo sidder lænet op af min sidde. Hvis du bare falder i søvn nu slipper jeg for at skulle snakke om din aften og derved også for at ende med at tale over mig, så på en måde ville det ikke genere mig. På den anden side burde jeg måske få det overstået mens jeg stadig kan forklare mig på stille og rolig vis. Jeg ender med bare at hæve koppen til mine læber og tage en tår af kaffen, frem for at sige mere*
Tilbage til toppen Go down
https://decorum.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Rollespil.. <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rollespil.. <3   Rollespil.. <3 - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Rollespil.. <3
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Rollespil.
» Derp rollespil. <3
» Indsæt fnacy overskrift til et rollespil her

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Decorum :: Rollespil :: Rollespil - Nutid.-
Gå til: